Kazántűz Gyarmaton

2022.10.01 14:38
2022. szeptember 27-én épp hazafelé tartottam a munkahelyemről, amikor Jakab István főtörzszászlós, a helyi körzeti megbízott, aki szolgálatban volt járőr társával, 14:26-kor hívott telefonon. Közölte velem, hogy Gyarmaton, a Kossuth utcában egy családi ház melléképülete kapott lángra. Pár perc múlva megérkeztem én is a helyszínre. Az ingatlan tulajdonosa, a körzeti megbízott és társa már vödrökkel próbálták oltani a kazántüzet, amihez én is csatlakoztam. A tűz az épület tetőszerkezetét is elérte, amit a kiérkező pápai hivatásos a téti és győrszemerei önkéntes tűzoltók vízsugárral eloltottak. A gyors beavatkozásnak köszönhetően a tűz nem terjedt át a lakóépületre.
Mindezt azért tartottam fontosnak leírni, hogy a korai fűtési szezon elkezdése miatt a járőrök fokozottan figyeljék az ingatlanokat, gyanús jel esetén kérdezzenek rá a tulajdonosokra, probléma esetén intézkedjenek, hogy ne érje kár a település lakóit.
 
Becsei Szabolcs, a Gyarmati Polgárőr Egyesület elnöke