Gabona égett Enesénél - Az enesei polgárőrök azonban ismét helytálltak

2021.07.05 14:30
2021. július 4-én 11.30-kor lakossági jelzés érkezett, füstöt láttak Enese határában, Péterházánál. A helyszínre érve láttam, hogy nagy lánggal és füsttel ég a gabonatábla, ezért bejelentést tettem a Segélyhívón, majd polgárőr társaimat is riasztottam. Felderítettem a lehetséges tűzoltó vonulási útvonalakat, majd a helyszínre irányítottam a kiérkező egységeket. Polgárőr társaim a tűzoltásban segédkeztek kéziszerszámokkal.
Részt vett : Csorba László, Csorba Péter, Csorba Erik, Rostás Gábor, mindegyikünk rendelkezik 40 órás tűzoltó alapképzettséggel.
Vonult Csorna 1, Csorna Víz, Lébény, Győr 2, KMSZ, Börcs Önkéntes Tűzoltó egyesület 1,2, Bezi Önkéntes Tűzoltó Egyesület"
Rostás Gábor elnök
Enesei Polgárőr Egyesület
Kiemelendő, hogy az enesei csapat előző este 22 órától 05 óráig Rendőrséggel közös szolgálatot látott el a falu területén ( Emlékek éjszakája rendezvény kapcsán) de így is, a pihenést megszakítva mozgósítható volt mindenki. A tűzoltásvezetőtől szóban dícséretet kaptak, valamint az intézkedési lapra is felkerült egyesületük részvétele.
Köszönet és tisztelet az enesei, és az elhárításban részt vett valamennyi polgárőr és tűzoltó egyesületnek!!!